26 maj 2020

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det. 

Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vill. OCH vi har 5 minuter i båt till vårt lantställe på en ö. Vi kan när som helst ta båten ut på havet och njuta av världens vackraste skärgård. (Allt med social distans, )

Det är som vår dotter säger ingen skillnad från andra år, men så mycket mer värt dessa dagar. 

Det är knappt vågar prata om det, när andra blir sittande i sina lägenheter hela sommaren.




1 kommentar:

Wim De Hart sa...

Jag är Kurt Lövgren från katrineholm, sverige och detta är mitt vittnesbörd. Den 16 februari 2020 ringde min fru mig bara för att säga att det över betweet oss att vårt sexåriga förhållande var över det var patetiskt, jag försökte lugna henne men hon insisterade på att bryta upp eftersom hon träffade en annan trevlig kille i Plavecky Stvrtok. smärtan var för stor för att bära, så jag gick online för att söka hjälp, då såg jag en blogg om denna mäktiga trollkarl som heter Drigbinovia. Jag läste en hel del vittnesbörd om honom, men jag var inte säker på om han kunde hjälpa mig eftersom jag levde i Australien, men jag bestämde mig för att prova. Jag mailade honom allt om mitt förhållande problem och min rädsla var avståndet, och han försäkrade mig att inte vara rädd att avståndet inte var ett hinder Eftersom vinden blåser så min hjälper skulle hitta mig inom 24 timmar. Jag litade på honom med hans ord omedelbart och följde hans instruktioner. Omedelbart efter 24 timmar efter att ha spelat besväret, när han lärde mig, kommer min fru som lämnat mig med en annan man tillbaka hem och började be om förlåtelse. Jag blev chockad förvånad och förvånad och jag var som "herrar", det fungerade som en charm. Därför bestämde jag mig för att dela detta underbara vittnesbörd om mina världen för att få kontakt med den här världshemliga trollkarlen, kallad Drigbinovia, angående eventuella problem eller uppdelningar via hans e-post: doctorigbinovia93@gmail.com kontakta hans WhatsApp / Viber +12532363028 tack för din tid?

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...