29 september 2008

Vatten under broarna & gamla hundar

Jaha, det var verkligen längesedan jag skrev i bloggen. Det kommer så mycket emellan här i livet. Jobb nr 1, jobb nr2, jobb nr3, familjen, hushållet...you name it! Men skam den som ger sig, nu är jag tullbaka. Min ambition är att uppdatera bloggen ett par gånger i veckan. Oftare hinner jag inte.

Senaste inlägget handlade om Roslagsloppet. Vatten har runnit under bron och nu har den sista båtracingtävlingen för säsongen avgjorts. Detta inträffade i helgen i Vaxholm. (Läs mer om Vaxholm här.) Sonen deltog och fixade till en andraplats. Grattis, det var välförtjänt! Läs mer om racet här!

Annars så bråttas jag med ett nytt bokföringssystem. Svårt att lära gamla hundar sitta!!!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...