12 juni 2012

....and it might be the end.

Hua! Den här matchen var inte bra från Sveriges sida sett. Inte någonstans.

Fy. Jag som har sett fram emot en repris på -94. Men icke... Premiärnerver kanske? Nu måste gossarna vinna resterande om de ska gå vidare. Men mindre mirakel har skett, så man vet aldrig....

I går var jag i Uppsala på jobbintervju. Tyckte att det gick bra. Tjänsten i fråga är mycket intressant, så jag hoppas att den blir verklighet. Om det blir så får jag börja pendla igen, men inget gott som inte har något mindre bra i släptåg....sa pessimisten.

I dag ska jag försöka sy överdrag till mina ommålade stolar. De ska ju med ut till ön till midsommar, så det är bara att sätta ingång.

Innan det sista lagret färg...

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...