9 juli 2013

Uuups, vad tiden går

Det är mycket långt mellan inläggen nu. Orsaken? Jo, det finns ju en del att berätta om men lusten att skriva är inte på topp. Jag är i stort behov av ledighet. Mycket stort. Nu är det bara innevarande vecka kvar sedan har jag SEMESTER!

Sedan sist? Helgerna har tillbringats på ön i, för det mesta, underbart sommarväder och omgärdade av hur mycket blommor som helst. Resten har varit arbete. Just nu ekar det väldigt tomt i korridorerna, de flesta har semester.....

Badat? Nej, det får nog allt bli lte varmare i vattnet. Just nu är det 19 grader. Men vem är jag att klaga. Dottern simmade Vansbrosimmet i helgen i "härliga" 15,9 kalla grader. Men det gick finfint på en bra tid. Bror min och en arbetskollega simmade även de. Kepsen av!


Hur gott är inte det? Egna jordgubbar, serverade med grädde. Mmmmmm



En kort visit på ön av Mr T

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...