27 november 2013

Nya julpryttlar någon?

Köpa nya juldekorationer? Njä, det finns inget behov, jag har några *host* sedan förr. 
Men titta kan man ju alltid.............

Underbar ljusstake från Wenz, helt i trä.



Eller så kan man servera julsnapsen/glöggen med (jul-)stil. Dessa flaskor med renhuvuden gillar jag skarpt. Från Zalando (lite otippat).

My White Countryhouse har en mycket fin enkel skylt. Jag skulle hänga den på ytterdörren där den skulle välkomna alla.




Någon kanske behöver en ny adventsstake? Den här gillade jag, jag blir glad av den :-)
Från Designonline.

Återkommer med flera tips........



Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...