15 november 2009

Söndag morgon...


Det är söndag morgon och jag sitter ensam vid frukostbordet. Trots att jag gick och la mig sent vaknade jag tidigt. Tittade på Bruce i "Die Hard 4.0". Vad säger man? Mr Willis förnekar sig inte: action med glimten i ögat.

I fredags var det urnnedsättning för pappa. Bara jag och min bror deltog. När jag parkerat bilen vid kyrkan så bröt solen fram. Det var så vackert och kändes som en blinkning...

Under klockringning förde vi pappa till sin sista vila. Jag hade bundit en grandekoration och satt två små fåglar på. De skulle symbolisera mamma och pappa. Det blev ett fint farväl och en fin dag.


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...