25 maj 2010

Vad ÄR det med mig...

...sim bryr mig så lite om ESC? Har jag mycket att göra, snurrar livet för fort just nu? Desto större anledning att njuta av Eurovision Not-so-god-song Competition. Eller?

Jag vet inte men jag har INTE varit så engagerad detta år som föregående. Men så långt som till att missa kvällens begivenhet finns inte. Att skämmas och/eller njuta av framträdandena är ett måste.

Vem som vinner? Inte den blekaste. Har bara hört en handfull bidrag.

Men vinnaren av "skämmis-priset" blir Nederländerna. Hua, säger jag bara.


...men Kroatiens bidrag är inte dumt. Fast bäst gillar jag nog Miro från Bulgarien.







Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...