4 december 2010

Lördag morgon...mmm

Jag gillar lördagsmorgnar. Jag får sova ut, äta frukost i lugn och ro och veta att jag har söndag morgon OCKSÅ att ha det så här mysigt.

Nu är det ännu mera snö. Liknar förra vintern allt mer. Isen har lagt sig och skotrarna bestämde sig o går (båda två!) att inte må så bra. Inte bra.... Boysen ska skruva idag. Hoppas de får ihop dem.


I övrigt? Jag tänkte baka lussebullar. Inte tradionella, utan fyllda med mandelmassa, smör och russin. Har blivit en favorit i familjen. De vanliga har en tendens att bli torra.

I morgon ska jag på julmarknad. Ska bli SÅ mysigt.

I do like saturday mornings. Sleep late, eat breakfast slooooowly.
Both our snowmobiles has broke down...bad. The guys shall fix them today...hopefully.


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...