13 mars 2011

Saade jag inte det?

Så blev det som jag tippade i går, Saade kommer att representera Sverige i ESC i Tyskland. Med glaskrossning och allt. Det var ju vad de internationella jurygrupperna (bra ide´, välkomna tillbaka nästa år) och svenska folket ville så då kör vi. 

En kommentar om Danny. Trots mitt raljerande i går så tycker jag att hans nummer är bättre än glassplittret. Han sjunger bättre och dansar bättre = bättre livenummer.



Håller helt med Marcus Larsson, AB: varför rösta in Linda B till finalen när ni ändå inte ska rösta på henne där? Brolle och Linda B skulle ersatts med Jenny Silver och Loreen. Men det visste ni väl redan att jag tycker. ;-)

...och så väntar vi på ESC.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...