17 augusti 2012

Fredag

Så var det dags för en fredag igen. Arbetsveckans sista dag. 

Det har varit en bra vecka. jag kommer mer och mer in i mitt nya arbete. Lär mig mer och mer, både om mina arbetsuppgifter, mina arbetskamrater och företaget. Det är fortfarande väldigt bra, även om vissa saker tar tid. Men så är det när det är nytt. Jag känner att mycket i mitt liv har fört mig dit jag nu är. Det känns meningsfullt.

Efter jobbet åker jag hem-hem. Känns mycket bra att komma hem :-) Ska handla lite helgmat på vägen. Vi åker ut till ön i morgon, så lite grillat står nog på menyn. Vädret är ju härligt nu, brittsommar?

Helgens mål

.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...