29 september 2009

Hedras den som hedras bör!


"Hedras den som hedras bör", heter det. Så nu är det dags att hedra kvinnor jag beundrar.

Vi börjar med min älskade dotter. En intelligent, social ung kvinna som ger benet i de flesta sammanhang. Nåde sig den som sätter sig på henne. Älskar dig, kvittertippan.
Go girl!

En kvinna som bara växer i respekt är denna vackra (båda på utsidan och insidan) kvinna: Drottning Rania. Hon gör verkligen allt gott av sin position. Hon använder t.ex. youtube, facebook och twitter för att nå ut. Go girl!

Alla ensamstående mammor som sliter för att få ihop det.
Go girls!

Min svärmor, +80, som inte ger upp i första taget. Fortfarande nyfiken på livet.
Go girl!

...sist några starka kvinnor som bloggar: Vimmelmamman, Börja om och Pernilla.
Go girls!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...