3 oktober 2009

Nu blir dagen lättare

Just nu är det otroligt mycket arbete. Har t.o.m. tagit ledigt för att arbeta....det lär ju INTE bra, men är ändå sant. Allting (förutom att äta, sova, duscha) läggs åt sidan. Det innebär att hemmet är ostädat (blä), att jag stupar i säng om kvällarna, att jag inte ska tänka efter för då brakar det.... Nåväl, det går över...när jobbet är klart.

En sak unnar jag mig dock, en tur i bloggvärlden, när jag äter frukost. Jag brukar börja hos en favvisblogg, följa en länk,
följa en länk, följa en länk...you get the picture? Ibland hittar man juveler. Nu hamnade jag hos en fantastisk konstnär, Alexander Jansson i Göteborg. Helt fantastisk! Titta själv. Nu blir dagen lättare...

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...