12 februari 2012

Ms Whitney har tystnat

I natt gick en av de allra vackraste rösterna ur tiden, Whitney Houston är död.Jag lånar AB:s Markus Larsson rubrik:  "We will always love you".

Jag har alla hennes tidigare album och en del är på kasett. Så länge har jag varit ett fan. Det finns inte en röst i närheten av Whitneys, det vill säga, den rösten som var en gång. Tyvärr så försvann den i takt med drogintaget. Ingen ny historia men likväl oerhört sorglig.

Jag får ta fram hennes album i dag och lyssnar, som en tribut.


Transl. Whitney Houston is dead. One of, if not, the best Voice of all time.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...