10 mars 2012

Så var det dags. Finaldags.

Efter lång väg så är det dags för finalen i Mellon

Med oväntade finalister.
Med väntade finalister.

Blir det en väntad vinnare? Jag vill så gärna att Loreen vinner. Hon är överlägset bäst. Punkt. 



Eller blir det Danny?
Eller Molly?
Vem reser till Baku?

Vem får tävla mot de ryska farmödrarna, Buranovskie Babushki? Jag är så förtjust i damerna i stickade strumpor och rätt beat.

 
...och min all time high favorit Željko Joksimović ska representera Serbien. Jag emotser ett kvalitetsbidrag, som alltid från den mannen.


Nu ska det bryggas kaffe och servera den med diverse mellogodis. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...