18 april 2013

Så kom armbandet från Ung Cancer. Det tänker jag bära till alla mina outfits, som en påminnelse om att jag är en lucky bastard som kom ut på andra sidan och klarade mig. Köp ett du också och stöd Ung Cancers viktiga arbete bland unga cancerpatienter.


I går kväll så tittade jag på "Män har kul" eller "Hockeymatchen" i TV4. Män som ska leva upp till sin dröm att spela mot guldlaget från 1994 i Lillehammer. Nu är det inte barabara, det är en lååååång väg kvar. Noll eller ingen kondis och ingen hockeyerfarenhet sätter käppar i hjulet för laget och coachen Hardy. Nåväl, kul var det i alla fall :-)



Äntligen har jag fått en sittvänlig möbel i min veckolya, en soffa. Jag har övertagit dottern Ikeaklassiker Ektorp. Tackar. Nu kan undertecknad ligga på diva...jag menar Ektorp och käka praliner. nej, just det, inga praliner längre. Blev för mycket av dem varan runt påsken. På höjden en skorpa....


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...