3 februari 2014

034. Hur ser ditt drömhem ut?

Veckans tema: hemmet
Drömhem ja............ Det finns ju en verklig variant:
Hemmet ska kännas mysigt, varmt och välkomnande. Det ska vara lättstädat och gränsen mellan ute och inne ska vara flytande.
Det ska finnas plats för skapande, både i kök och övriga konstarter. Det ska finnas plast för umgänge. 
Inte så mycket trädgård, den ska vara lättskött.
Design? En sak är säker. Jag är inte en fan av vita blanka obducent/storkök/restaurang-kök. Jag gillar det hemtrevliga.

Men om nu får drömma så kan jag vara hur opraktisk och galen som helst:






Just cut down a tree and don't really want to dig out the stump? No problem make it into a planter.

Läs mer om Bloggutmaning365.

1 kommentar:

Liie sa...

Plantera i stubbar är fint :)

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...