31 augusti 2015

Favorit i repris...måndag alltså

..och så var det åter måndag och koordinatorn sitter och koordinerar.

Källa Pinterest

Snart är det dags att flytta på sig rent fysiskt. Min uppdragsgivare gör en omorganisation och den visar sig även rent fysiskt. Många av oss kommer att byta plats med varandra eller trepartsflytt eller…ni förstår. Flyttgeneralen har en del att tänka på.

För egen del blir det flytt från eget rum/kontor ut i ett kontorslandskap. Egentligen inte my cup of tea. Det finns ju många som har en tendens att prata med hela kroppen (om ni förstår vad jag menar?) och det är rätt störande. Men de mest högljudda kommer att få eget rum. Tack. Annars kommer det att bli bra, tror jag. I många fall så främjar det samarbetet att sitta mer öppet.

Källa Pinterest
För övrigt så var helgen underbar. Vädret visade sig från sin bästa sida och solen värmde våra vänner, som var på besök över lördagen, och oss. Hur mysigt som helst på alla de vis att få umgås. Vänner som låter alla vara sitt naturliga jag är underbart…på alla de vis.

Foto: vita_margarita

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...