14 september 2015

Inte riktigt enligt planerna

Ibland blir det inte riktigt enligt planerna.
Det skulle vara surströmmingsskiva, den årliga, med så blev det inte. Förkylningen trängs i kroppen tillsammans med en, fortfarande, öm och trött kropp efter operationen, så jag bestämde mig för att kurering var dagens ledord. Kroppen - surfisken 1-0.

Men jag tillbringade dagen ute för att njuta av förhöstens vackra sol. Lite pysslande i lugn takt och en mysig kväll med god mat blev dagens förlustelse i stället. Inte fy skam :-)

Ett av mina återupprättade mål är att lyssna mer på min själ och kropp och då kan resultatet ibland bli att även roliga saker stryker på foten....

Källa: Pinterest

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...