4 maj 2011

ESC Personlig poängsättning 3

Så var det dags igen för SVT:s "Inför Eurovision".

...och vad tycker jag om bidragen? Njäää, vet inte riktigt. Men jag försöker.

Dino Merlin från Bosnien & Hercegovina är en fixstjärna på Balkan och för det får han poäng. Låten är smittsamt glad, ytterligare poäng. Men "Love In Rewind" räcker inte ända fram.

Dino Merlin

 ...och Hr Saade är en hit. Inte tal om annat. Ung. Snygg. Kan dansa. Kan sjunga. Har en catchy låt. Kommer att räcka långt. 

Resten av bidragen tänker jag låta stå kvar i skuggorna. Ok, Moldavien kan ta ett steg fram. 

...snart är det dags.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...