20 maj 2011

Lite blogghistoria

Jag fick ett mail från Aftonbladet att de tänkte lägga ned sig bloggverksamhet och de som hade en blogg på AB uppmanades att flytta dessa till en annan plattform.

Det var på AB som jag började blogga en gång i tiden. Alla andra bloggade ju så då "måste" jag också. Det var väldigt roligt och jag fick vänner, som också bloggade på AB. Det var rätt intensivt ett tag. 

Men efter 1,5 år så började tiden inte räcka till så då sa jag adjö och slutade blogga. Bloggen ligger fortfarande kvar, men den får "dö" i det allmänna nedläggningen. 



Jag har ju denna blogg nu. För efter ett tag så saknade jag bloggandet. Men den här gången var det annorlunda. Jag tänkte mer att det skulle vara en dagbok för min egen skull. Men som allting annat så förändrades det....

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...