27 maj 2013

Mors Dag

Helgen började med ett fantastiskt sommarväder. Solen bara kastade sommar på oss. Vi var på ön och bara var sommarrusiga. Jag skrapade trädgårdsmöbler och mannen målade. Dottern kom ut på kvällen och det blev grillat till middag. Kan man ha det bättre än att sitta på verandan och må gott? 

Mors dag bjöd på lika underbart väder...inledningsvis. Mina underbara barn uppvaktade mig med lika underbara blommor. Älskar dem så mycket, varje dag på året.

Resten av söndagen stängdes sommardörren igen och det blev blåsigt, kallare och regnigt. Men det glömmer vi....

Hur var er helg?

...och här skulle det bli bilder men Blogger var inte på sitt bästa humör.....

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...