23 juli 2014

Sista uppsamlingsheatet Bloggutmaning365 - vecka 29 Bilder

VECKA 29 - BILDER
Så var det dags för sista uppsamlingsheatet....semestern har inte inneburit så mycket bloggande....... 

Tycker du det är pinsamt om en bild på dig där du omedvetet gör en ful min hamnar på internet?
Nej. Jag blir för det mesta inte bra på kort så vad är skillnaden? *hihi* sa prinsessan...

Vad fotar du med?
En st. kamera.
Ja ja. En Canon, kommer inte ihåg beteckningen ;-)

Står du helst bakom kameran eller framför?
Bakom såklart. Är inte så bekväm framför.

Om någon lånar en bild från din blogg till sin egen blogg utan att fråga, hur reagerar du då?
Inte så bra. Jag tycker att alla ska ha cred för sitt skapande. Att då stjäla ett verk är fortfarande att STJÄLA. Fråga om lov, tack, jag skulle bli smickrad.

Tipsa om något som har med foto eller bilder att göra
Jag är urdålig på det tekniska, går på känslan mycket. Ja, jag vet, borde lära mig mer...

Hiss & Diss - Dina bilder
Jag tar ofta för få bilder och går inte tillräckligt nära.
Jag har fått till några mycket bra naturbilder.


5 bilder du tagit som du aldrig visat på bloggen förut:

Snart är de här, skogens guld

Svärmor fixar med blommorna, på vårt lantställe
Underbara Prag i höstdis

En klippa i Furusundsleden, under semestern 2014

Även hösten är vacker på ön


1 kommentar:

Hanna sa...

Vackra bilder du tagit!

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...