12 oktober 2009

Rosa är färgen just nu...



...och det är inte direkt min favoritfärg...förutom den här tiden på året, Rosa bandet-tiden. Alla sätt är bra om det gäller att informera om bröstcancer. Undersök dina bröst. Lita inte bara på mamografi!




Trots att rosa inte är favoriten såkommer här några rosa favoriter:

Vi börjar naturligtvis med favoriten Pink!

















Jag hade faktiskt rosa rosor i min brudbukett, tro det eller ej! (Det är rosabandet-buketten som du kan beställa från www.euroflorist.se.)



Jag kanske ska byta till en rosa? (Den nuvarande är grå....)










....rosa är nog rätt vackert...i rätt sammanhang.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...