9 november 2011

Bits and pieces

Äntligen har han han tagit sitt förnuft till fånga och avgått. Det ät första steget att sanera ekonomin. Nu hoppas jag att någon med mer än sex på agendan tar över. Vem? Berlusconi.
Det lönar sig att vara modig. Parker McDonald fråga den alpina världsstjärnan Lindsey Vonn om en date till skoldansen och hon tackade ja. Gillar det, visar att hon bryr sig om fansen. 

(Ur AB)

Snart är det första advent och bloggen Romantiska Hem har, som vanligt, vackra bilder som inspiration för det kommande advents- och julpysslet.

Dags att ta fram de
sparade vinteräpplena och dekorera med.


På tal om jul så är Martha Stewarts hemsida en djup källa ur ösa ur, när det gäller inspiration.
Här är en ide hur man återanvänder gamla julkort. För ett par jular sedan så använde jag samma ide, fast i mitt fall så klippte jag ut cirklar och sydde ihop till en lång girlang.


1 kommentar:

Louise sa...

fina små bollar!

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...