21 september 2012

Fredag, folks, och jag är rökt

Ok, så är det, det är fredag, igen. Hua, vad tiden flyger i väg. Sitter och äter frukost och fryser. Det är bara 0,6 ute. Brrr, det är väl inte vinterläge ännu. Jag vill vandra igenom hösten först...

Läser Aftonbladet på nätet och blicken faller på detta:





...och fortsätter man läsa så står det att sådana som undertecknad är de som man vill vara minst otrogen med. Ok, då faller jag ju bort ändå. Inget för mig, så att säga.  

I kväll bär det hem-hem. Skönt. En del som ska göras, både hemma och på ön. Vi åker ut på lördag eftermiddag. Hoppas det inte regnar som utlovat. Brr. Vi ska måla utomhus  så det vore inte så lyckat, om man så säger :-( 

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...