9 februari 2013

Så blev det Narnia igen

I förra inlägget skrev jag ju om snöns uppgång och fall. Att snön hade decimerats. Jepp, Kung Bore blev väl lite vred och skakade ner en decimeter puder i går. När jag åkte hem. Extraljusen fick vila annars blev det gardin. Men vackert är det, inte tu tal om detta. Nu på morgonen lyste våra Narnialyktor i allt det vita. 

Våra Narnialyktor, nu på morgonen


Vackert och vitt


...och vår plogare kom förbi för en stund sedan. Tack!

...och mer ska det dala ner, lover Kung B.....jag menar SMHI.

För övrigt så har influensan tagit ett stadigt tag om mannen. Han mår inte bra, så helgens gäster fick tyvärr stanna hemma. Nu ska han pysslas om så han mår bättre. Varm mjölk med honung, någon?



Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...