11 maj 2009

Så var det måndag igen...hua vad tiden går.

Fredag och lördag har jag jobbat på ExpoRoslagen och promotat företaget jag arbetar på. Det har gått bra. Jag har pratat med många, både okända och kända, och berättat om våra kompetenser (vi är BREDA). De flesta var positiva, glada och intresserade. (Några undantag fanns, men de glömmer vi fort.) Det är, som vanligt, intressant att möta alla sorts människor.


Söndagen var det också jobb, fast hemma. Debit och kredit, you know...fast lite fika i solen hann vi med...innan regn och hagel(!!).


Sedan måste jag ju kommentera Carola. Ödmjukhet och människokännedom är inte hennes största talang, snarare en allt större egofixering, Att komma till Moskva under ESC för att lansera sig i öst är en sak, att backstabba Malena Ernman är en HELT annan sak, Luktar väldigt surt... Ms Carola bör tänka på Ords 15:1: "Hjärtats högmod går före fall,ödmjukhet är vägen till ära."

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...