1 maj 2010

Lång mellan inläggen, tätt mellan favoriterna

Det har varit lång mellan inläggen på sista tiden. Viljan och orken har sinat... Jag läser mina favoritbloggar, de som är personliga, i stället. Gör så du också:

Annika Marklunds blogg på AB, "Beautifulones".

Marcus Birro.

Vintage (A love Story)
.

Nienie.

Jag läser mindre av inrednings- & designbloggarna. Det är så mycket samma-samma som dyker upp och ibland så det sååååå pretantiöst. Men en favvis läser jag med glädje: "Room and Serve". Fortfarande lika bra.

Till sist: ska man bli glad och uppåt utan intag av diverse onyttigheter ska man läsa "Underbara Clara".

Ha en bra 1:a Maj!!




Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...