9 maj 2010

Ni vinner ingenting!

...om ni gissar vad jag har gjort i helgen. Rätt gissat! Jag har KRATTAT. "Nä, det menar du inte!"

Det känns som om det är det enda jag har gjort den här våren, men det är ju inte riktigt sant. Jag och min bror har rensat ur våra föräldrars hus...och det var mycket. (Vi har garaget kvar, ooootroligt mycket pinaler.)

Sedan har jag jobbat och jobbat
och jobbat och jobbat och jobbat och jobbat. Det händer att jag äter och sover också. Men, men, jag har semester efter midsommar. DET ska bli skönt.

Ps. Och Adam och Eva har redan börjat titta upp. (En av Sveriges vackra orkideer.) Ds.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...