28 november 2010

Oa hela natten....eller nästan...


Igår kväll var vi på julgala (med min mans och vår sons företag) i vår närliggande lilla stad.
Den gick i 80-talsstil. Lilli & Sussi, Atack med Rosa Körberg (minns i "Oa hela natten?), Mikael Richfors och Magnum Bonum.

Som grädde på moset uppträdde också Lennie Norman, som var i högform. Lägg till ett gott julbord och ös och bilden är klar: Vi hade det hur trevligt som helst!

I dag så tänder jag första advent. Mysigt. När jag fått upp ångan ska jag göra resten av adventsdekorationerna. Ser jag SÅ fram emot.

Ha en bra första advent.

We went to a Christmas Show yesterday. Some swedish stars from the eightes performed. Add a Christmas smorgasboard and lot of party = we had a very good time.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...