14 april 2011

Lågvatten

Det har varit några dagar med lågvatten. 
Mannen blev ordentligt sjuk och undertecknad är så trött, så trött...och sover dåligt. Våren kanske? Njä, snarare lite för mycket att göra och tänka på.

I går kväll däckade jag totalt efter middagen. Soffan och "Sveriges Mästerkock" blev avkopplingen. Jennie och Louise till final. Helt rätt. De är bäst och bäst är väl Jennie....och hon vet om det. Jag gillar kaxiga tjejer som vet sitt värde, men ibland märks det att hon bara är 18. Hon kliver lite för ofta över andra. Nog om det, jag håller på henne. 

Oxfile provencale - min favorit

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...