11 juli 2012

Taskig bild...

....taskigt väder, men två bra dagar.

Taget inifrån bilen, på väg hem. Den vinner man inga fotopriser på...

Mannen och undertecknad har varit i Östhammar och jobbat med mitt rum/lgh to be + lite annat skojsigt ;-)  Det blev lite gjort och vi var nöjda. Vädret var typ: rätt som det regnar kommer det en skur + lite grått uppehåll. 

Jag gillar att jobba med min man. Det är ett sätt att umgås att arbeta sida vid sida. Vi är väl inte alltid överens, om sanningen ska fram, men det ingår i giget. Lite fika, lite jobba, lite kärlek. Fast madrassen (uppblåsbar) hade en sämre natt. Det var punka så vi fick blåsa upp den kontant under natten. Jag har sovit bättre....

På vägen hem blev vi stående en timme på grund av en inträffad bilolycka. Läste senare i lokaltidningen att det var en frontalkrock. Vattenplaning? Livet är skört. Ta hand om er och kör försiktigt.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...