13 augusti 2012

Så är det måndag igen

....eller Hurra det är måndag igen!

Det finns en del olika sätt att ta sig an veckans första dag. Antingen pest eller kolera. För mig är det förväntan. Ytterligare en vecka på en arbetsplats med härliga människor och intressanta arbetsuppgifter. Lucky me!

Veckan kommer också att innehålla en dos kultur då dottern och jag ska på Stockholms Stadsteater och se "Tre musketörerna". Jäää. Fick biljett av dottern i födelsedagspresent. Ska bli så kul. 

Källa

När jag blippar runt på webben så hittar jag underbara inspirerande bilder. Jag får avsluta inlägget med några. Se och bli glad, det blev jag :-)

Källa
Källa  (som har hur mycket fint som helst)

Samma källa som ovan
Ha en underbar måndag!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...