25 oktober 2012

Kärlek och snö

Så fick äntligen Madeleine sin Herr Chris. (Han måste väl heta Christopher egentligen? Eller?) Sommarbröllop stundar. I´m a sucker for happy endings, så det känns bra. De är så vackra på de officiella korten. Jag önskar dem all lycka.

Foto: Kungahusets hemsida





...och att bli utsatt för en parodi, även i denna stund, får man nog stå ut med. Gina och Danny tog tillfället i akt och göra reklam för Mellon i Madde-Chris-stil ;-)


Just nu snöar det utanför mitt fönster, här i norra Uppland. Kvällens fråga: kommer det att ligga kvar till i morgon? Just nu är det -0,1, så det är väl fifty-fifty. Snön dök ju upp vid den här tiden förra året, fast i en häftigare upplaga. Undertecknad nöjer sig tills vidare med lite puder på backen. Resten kan komma till första advent. 

...tur att sonen bytte till vinterdäcken i går kväll. Nu blir det lugnare att bila. 

Annars ser jag fram emot att få vara med på invigningen Friends Arena, i Solna, på lördag. Ska bli mycket spännande att se vad Mr Nutley hittat på....











Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...