30 januari 2013

Nu tar vi det där med Petra Mede

Nu har det gått några dagar sedan SVT avslöjade vem som ska leda ESC-finalen i Malmö. Det blev Petra Mede till mångas förvåning. 


Själv  stod jag ju inte precis och jublade, men förstår varför man valde Mede. Hon har erfarenhet och är orädd. Jag är ingen fan av hennes nedanförbältet- och förnedringshumor, men med Edward af Sillén (jäää!)som manusförfattare står som garant för en kvalitet. Ja, det kan bli bra det här, när jag tänker efter.....fast då måste jag tänka efter ;-)

Favvon Sillén


I dag är det en heldag med utbildning. Jag hoppas det inte bara blir en envägskommunikation... lärandet blir alltid bättre med hjärnan inkopplad....

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...