23 oktober 2014

Halloween dekorera med stil

Halloween är väl inte en högtid som firats i min familj och det beror mest på att när den verkligen slog igenom så var barnen stora. Men jag kom ihåg att det firades spökfest i skolan. Sonen var mumie :-)

Dekorerar gör jag med några Halloweenlyktor, det är allt och något trick or treat blir det inte...eller?

Pottery Barn är en gammal favorit vad gäller inredning. I mångt och mycket väldigt amerikansk, men det finns mycket klassiskt och med klass. Här är några favoriter ur årets Halloweeninredning enligt Pottery Barn:

Fina pumpor i nät
 
Spökiga träd med ledljus
Ljusslinga med kråkor (?) En DIY-idé kanske?

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...