18 mars 2010

Inget speciellt

...händer just nu, men det är livet också. Jobbar mycket, mannen jobbar mycket, sonen åkt iväg för en vecka för att (tata!!) jobba och när jag pratade med dottern är hon överhopad med jobb och studier. That´s our lifes, you know.

Määään, i helgen tänkte mannen och jag ta scotern över isen till ön för att slappa i stugan. Vi ser det som vår retreat. Lugnt och skönt och ingenting som skriker på uppmärksamhet. God mat och slappa...mmmmm.

Annars kan man ju alltid titta på fina bilder som ger själen ett lyft.
Odd Mollys fina jeanskjol. Den kan jag tänka mig!

...eller denna målade trappa med franska räkneord. En fin ide för vår egen trappa som är i desperat behov av renovering.


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...