28 december 2010

Ledig...igen!!

Så var den enda arbetsdagen för denna vecka över och jag är ledig resten av veckan. Det är gott.

I dag åker jag en sväng till Norrtälje för att jaga jeans på rean. Tänkte också köpa upp mig på en ny ljusslinga till granen. Vi upptäckte nämligen att vi behöver mycket mer ljus i granen när den är så pass stor som den är. Både Rusta och Jysk rear ut sina julsaker, så jag ska nog hitta någonting.

Lite jobb på kontoret blir det också, men mest lugna gatan. Ta det lugnt, umgås med dottern, kanske se en film. Ingen behöver laga någon mat. Det är bara att ta fram någonting ur kylen.

 

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...