30 mars 2011

Gissa vad brevbäraren hade med sig i dag?

När jag vittjade brevlådan i dag låg det fina saker till undertecknad:  :-)

Det svarta ikonarmbandet som jag beställt hos "I Veras hus". Passar till det mesta.


Ebba von Sydows nya bok "Kungligt snygg". Och snygg är Ebba på omslaget...


Måste bara tjuvkika lite. Hinner inte läsa mer just nu...

Hittade först ett kapitel om en av mina kungliga favoriter, Mette-Marit. En snygg blondin med en "hade-det-varit-en-bok-hade-ingen-trott-på-det"-klassresa bakom sig. 



Sedan kom jag helt automatiskt (?) till ett uppslag om min absoluta favorit Grace Kelly.

Ska krypa upp i soffan i kväll och njuta av boken. Recension kommer senare, men Tack i förväg, Ebba.

1 kommentar:

Ebba von Sydow sa...

Åh vad kul, ser fram emot recension! :-)

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...