17 mars 2011

Tur i kärlek

Jag är en sådan som aldrig eller sällan vinner på lotter eller tipsspel.
Det finns ett talesätt "Otur i spel tur i kärlek" och det brukar jag citera för det är sant. Men, vad låg i min brevlåda i går:



Trevlig överraskning! Jag hade tävlat på Svensk Damtidnings hemsida och vunnit. (Det är många tidningar som har tävlingar på sina hemsidor, testa.)  ....och kärleken blommar. :-)
Nu får jag testa om skrynklorna försvinner.

Detta vackra mötte mig nyss när jag gick ut för att sätta på motorvärmaren på bilen. En fantastisk vacker himmel. Det är -3 och våren försöker.




Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...