2 december 2013

Förbi 1:a advent...

Jepp, så sa kroppen ifrån. "Nu är du så god och nedlägger dig i en säng så kanske febern, ont i hela kroppen går över". Den här gången gjorde jag som kroppen sa. Åkte hem och la mig ner. 
....fast en adventsstake ordnade jag. Den här gången ed röda blockljus och mina siffror från Blomsterlandet. På grund av den sjuka ledsna kroppen så blev det inget foto.

Men det finns andra som har förevigat adventstakar/-installationer av alla de slag. Varsågoda:


Tror att det är en installation från förra året av Trendenser
@atmycasa´s fina installation
Den eleganta stilen (källa: Pinterest)
Källa Pinterest
Sist, men inte minst, min all time favorit Nusnäsljusstaken. MEN det ska var för stearinljus, inte elektrisk.


Finns hos Grannas
Nej, nu går jag och jobbar på mitt tillfrisknande.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...