11 augusti 2014

Vecka 33 Bloggutmaning 365 Din blogg

Så blev det lite efter igen, men skam den som ger sig.....

Är allt du skriver i din blogg sant?
Ja, allt är sant. Däremot utesluter jag allt för privata saker och bilder där familj och vänner kan identifieras.

Tjänar du pengar på att blogga?
Nej. Men tanken finns ju.

Önskar du att din blogg var stor?
Just nu så Nej, men det finns planer……

Om någon skriver en elak kommentar till dig, vad gör du då?
Jag har faktiskt aldrig fått en elak kommentar.



Hiss & Diss - Din blogg
Jag hinner inte riktigt med att skriva som skulle vilja, speciellt under den här sommaren.
Härliga dagar på och i havet främjar INTE bloggskrivandet...och det är ju precis som det ska vara

Sedan är jag nog lite spretig i mitt skrivande, ingen direkt röd tråd. Men det är som jag är, så det speglar ju mig.

De dagar när man har noll idéer har Bloggutmaning365 varit mycket bra. Den har sparkat på mig och inneburit att jag fått upp skrivflåset. Tyvärr orkade inte Lii med administrationen runt utmaningen, men vi är några som fortsätter ändå.

5(…nä, det blir 4) ämnen du skriver mest om i din blogg
Min familj
Mellon & ESC
Kommentarer till händelser ( i samhället)

Det här året: Bloggutmaning365, vilket innehåller allt möjligt

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...