3 januari 2011

Nytt år, nya ideer

Nu är det 2011 och jag vill att det ska märkas. 
Bl.a. så har jag bytt design på bloggen. Grönt och skönt och en föraning vad som väntar bakom all snö. Den gamla designen kändes alldeles för pretto och det är absolut inte jag. Jag är mer klippa gräs och hämta ved än att yta. 

En sak till kommer att ändras. Hittills har jag varit försiktig med personliga tankar, men den rädslan har gjort bloggen ytlig på ett allmängiltigt tråk tråk sätt. Mera jag utlovar mer mig...

Nytt år betyder en nystart. I alla fall ibland. Jag har bestämt mig för att vara mer snäll mot mig själv och inte sätta andra först varenda gång. Ta hand om min kropp och min själ. Det finns ju ingen annan som gör det åt mig, så det ska jag göra alldeles själv. Vi börjar där, det räcker långt.

Kärlekens penna istället för kärlekens tunga (förlåt Plura...)

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...