1 januari 2014

001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?



Jag är en startare. Jag är urbra på att starta upp saker/projekt/göromål. ”Jä, nu kör vi!!!” det är jag.

Betydligt sämre på att hålla distansen ut. Sisun är inte riktigt på plats i alla lägen…

Jag behöver en spark i den berömda baken och den här utmaningen är en mycket bra sådan. Gör kanske lite ont vissa dagar, men så är livet.

En annan orsak till att jag tog upp handsken är att jag behöver skärpa upp skribenten i mig. Då är det bra med daglig övning.

Så ”Jä, nu kör vi!!!”

Frost: ja, snö: nej, denna årets första dag
Läs mer om Bloggutmaning365.

1 kommentar:

x-handarbete-pyssel sa...

Oj, vad jag känner igen mig!
En startare!
Men jag har blivit bättre på distansen de senaste åren.
Får se hur det går med denna utmaningen i år då!
Jag tänker också att detta kan vara nyttigt för mitt skrivande.
Ja, nu kör vi!!

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...