10 maj 2011

Första semifinalen i ESC

Efter morgonens utsikt så slog migränen till, ovanligt hårt. Så det var bara att inta sängläge och så har det varit hela dagen. Hu, det är inte kul kan jag berätta. Jag känner mig fortfarande däckad. 

Får trösta mig med att i kväll sänds första semifinalen i ESC. (Får lyssna med låg volym....) Jag tippar att Norges "Haba Haba", Serbien, Turkiet, Ryssland, Finland och Ungern är bland dem som går vidare. De övriga bidragen är....not my cup of tea. Ungern är dock hur bra som helst. Vinnarpotential faktiskt. Beware, Saade!

Här kommer en gammal goding. Vinnare 1988"Ne Partez Pas Sans Moi" med Celine Dion. (Frissig frissa...) Pipan fanns redan där.




Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...