6 februari 2011

Melodifestivalen 2011 -del 1

..och vi börjar med att säga att jag INTE(!!!) såg den. 

Jag tillbringade en mycket trevlig kväll med mina arbetskamrater i stället. Vi började med en öl på puben och avslutade med en trerätters på Åtellet. Gott som vanligt och och en trevlig kväll. Jag tror att jag gjorde helt rätt val.

När jag läser rubrikerna så såg jag att jag tippade rätt, Danny direkt till final, tillsammans med Swingfly. Det sistnämnda var ju en överraskning. Hade tippat Jenny Silver, men hon fick ju en plats i andra chansen. Nog dividerat, jag får titta nästa helg... 
Bild från svt.se

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...