17 februari 2011

Sista och sista...

I dag är SISTA arbetsdagen den här veckan. Känns bra.

I morgon tänker jag besöka Äntligen Hemma mässan i Kista (Stockholm). Martin Timell och gänget visar vad de kan + andra utställare, och det är det sistnämnda som lockar mest. Mannen och sonens företag ställer nämligen ut. Naturligtvis kommer jag titta på det övriga. Finns säkert mycket kul och plånboken brukar bli tunnare :D


I går när jag kom hem efter jobbet var fikasuget starkt. Någon till kaffet? Njaäää. Kanske finns i frysen. Så den SISTA saffransbullen tinades upp och den smakade nybakat. Så nu är väl julen offentligt slut?


Today´s the last working day for the week. And yesterday I ate the last saffron bun for the season. That means Christmas is over?

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...