18 januari 2012

Ledigt på fotofronten...

Jag tar ledigt från dagens foto ett tag, orkar inte riktigt. Får köra uppsamlingsheat.....

I stället så peppar jag mig genom att läsa upplyftande bloggar skrivna av kunniga läsvärda medmänniskor.

Blogglööööve
 "Skridskoänkans glada dagar" är en stor favorit. Gillar tonen.

Hur har folk det hemma? "The Selby" ger ett internationellt svar.

Vet du inte vad du ska ha till middag? Läs "Taste by Louise" av förra årets Mästerkock Louise Johansson. Mästerlig är vad hon är.

"Kurbits" för att jag står med händerna i hantverksmyllan. Visar nytt, nytt och gammelinspirerat.

Vad läser du för bloggar?


Transl: When I´m down these lovely blogs makes me happy.


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...