19 maj 2012

Inte så bra dagar

Det har varit ett par inte så bra dagar. Kroppen har protesterat mot rådande (o-)ordning och jag har haft feber, huvudvärk och en mage som sagt upp sig. Jag känner mig så maktlös. Man kan bara ligga, dricka vatten och vila.

I dag känns det lite bättre. Vi får se om frukosten behagar magen...det brukar dröja ett tag innan det märk :-(

Morgonen är dock fin. Termometern visar redan på 22,9! Kan det vara så att våren kommit tillbaka? Jag vill så gärna, livet blir ljusare på alla sätt om det är varmare. Ja, jag ska inte sola, men 50+solkräm och heltäckande gör att jag kan njuta ändå. Vi har funderat på att åka ut till ön. Vi får se. Vi mår ju inte så (mannen är inte heller i slag) bra och det finns diverse att göra hemma. I morgon kanske? Annars finns det andra dagar...



1 kommentar:

MariaFlanagan sa...

Hoppas du mår bättre nu. Kramar till dig,
Maria F Sundqvist

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...