18 januari 2014

017. Övriga tips om film



017. Övriga tips om film
 
Film ÄR alltid bäst på bio. Punkt.

Prassligt godis på bio är DÖDSSYND. Under DÖDSSYND på bio räknas även snackande samt prata i telefon.

Så fick jag det sagt, nu går vi vidare.

Säga nej till säkra kort
Jag är bekväm av mig så jag har en tendens att gå på säkra kort. Det gäller även film. (Jag var bättre på det här i yngre år, då såg jag ALLT.) Det är inte utvecklande någonstans.
 Min man däremot har inget emot att titta på smala filmer från Albanien. När han swappat sig igenom filmutbudet hemma i TV´n, så fastnar han oftast framför någonting som jag inte/aldrig/sällan skulle välja och då får även jag trampa utanför min bekväma zon. Lucky me! Vi har sett många bra/mindre bra filmer på det sättet.





Läs mer om Bloggutmaning365.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...